helsjuk helg.

drog till jacob igår eftermiddag, myste och såg på film sen drog vi upp till småbo och hämtade lite folk. mötte emma uppe på storvägen, gick på udden och var med en massa folk och alla drack vatten^^ haha enligt filip;) var ute och grillade sen drog jag och jacob hem, somnade tills klockan ringde, stack till tåget och somnade såklart där, skjutsade oscar till tim sen drog jag hem och sov. idag har jag städat, mamma berättade att hon anmält mig till medelpadslucia och ånges:s aja kanske kan bli skojj ochså! städa ihop på rummet, ska snart dammsuga sen packa klart. efter timråmatchen idag ska jag sova hos kusin i stan, myyyyys! imorn blir det sång hela dagen sen konsert på kvällen. längtar tills dess:) aja måste städa klart nu:) <333

EMELIE, BLOGGA!

Kommentarer
Postat av: emeliieiieieieiie

jag röstar på dej ! (y)

jag har bloggat 2 gånger nu :D:D <333

2008-10-12 @ 19:04:44
URL: http://biiatchbejbie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0