skulle du bry dig om jag försvann?

jag är riktigt dålig på att blogga nu jag:/

iaf, i helgen har jag städat, kollat på fotboll och vart på klöstre ! shit, jag trodde aldrig jag skulel komma in men det gjorde jag:) hade en trevlig kväll med en massa mysfolk. gick mot tåget 5 i 12 och tror ni att det kom något tåg? NEJ jag hade såklart läst på fel dag så mamma och pappa kom och hämtade mig:) förlåt jacob att vi inte hann umgås och prata så mkt:/ skolan idag var slapp, fick dock reda på att jag har tyska prov på onsdag och jag kan ingen tyska än:o sen hade jag pedagogiskt ledarskap, skippade talet idag tar det på onsdag istället:) satt med jacob och hoffa i 1-2 timmar och pratade efter skolan sen kom oliver och per och hämtade jacob ifrån mig:p

veckan=plugg
helgen=slappa, torpshammar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0