söndag

trevlig kväll igår ! åkte först till Danmark med Christoffer och Lisa, det var så himla mysigt:) Danmark var inte som jag föreställt mig men det var endå en stor upplevelse ! sen åkte vi till Skåneby i Uppåkra på fest hos en kompis till Frida, det var så himla kul tills polisen skulle komma pga alla snodde grejor ! så vi tog bussen tillbaka till Lund, gick en sväng till mc donalds och köpte sprite så vi kunde grogga. vi gick på stan en sväng sen bestämde vi oss för att sätta oss och prata, när vi var riktigt trött gick vi hem till Christoffer där Josef och Daniel satt jätte trötta ! haha stackars dom;) hur som hellst, var hemma vid 4 då jag satt lite vid datan sen gick jag och la mig. klockan 12 ringer mamma, Suck ! klev upp och diskade bort allt äckligt som stank !

Kommentarer
Postat av: lillasyster

:o har du fixat designen? :) hjälp mej ?! (a) <3333

2008-09-09 @ 15:48:58
URL: http://biiatchbejbie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0