utan kärlek har livet ingen mening

lite om helgen/veckan:

lördag:
vaknade av att jag fick sms av jennyälsk, åkte på ishallen med henne och kollade på j18's match mot östersund. dom förlorade tror jag, var inte så inne i matchen var  bara trött ! åkte hem och duschade/packade sen kom Oscar och Martin och hämtade mig sen hämtade vi upp Jossan. Åkte till Borgsjö där vi bytte bil och åkte till Torpshammar (småbo). Vi åt lite middag sen kom hanna, emma, maja, teres, kicki, morre, adam, förfest hos kicki sen drog vi ner till grillplatsen. där mötte vi jacob, alex, kalix och per, sen efter ett tag kom det en massa folk, jag och teres fixade "vedvrike" som tydligen inte dög sen^^ haha elise, matilda och mimmi kom sen och vi vart utslängda från småbo så drog till udden där aware bor:) sen kom syster och hämtade oss:)

söndag:
ganska hård bakfylla, haha mådde sjukt illa ! åkte på ishallen med amanda iaf, ånge kom på 4de plats, mötte Challe Berglund sen åkte jag hem, sov och pluggade:)

måndag:
skolan, sen jacob, du är sjukt snäll vännen:)

tisdag:
skolan med orientering (sprang vilse), ska snart duscha sen plugga sen sova:)

imorn:
ORIENTERINGS HELVETES DAG!!!
stan med syster elr dans efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0